onsdag 26 februari 2014

Lekkamrat

Det var tidig väckning imorse. Som tur sov jag ju några timmar igår på kvällen, annars hade jag nog aldrig orkar idag. Klockan sju vaknade båda barnen, och ingen av dem ville somna om. 
På eftermiddagen fick vi sällskap av Mathilda och Elis, samt Hanna. Ni kan tro att det har varit spring och bus här idag, med två vilda gossar. Elliot var alldeles svettig när de åkte hem. Vi kommer troligtvis att hälsa på hemma hos dem nästa vecka. 

Ikväll ska jag koka köttsoppa för första gången, och sen skruva ihop de sista hyllorna från Ikea. De som ska till pojkarnas rum. Och sen förhoppningsvis börja möblera där. 



Leker med Matheo just nu, då Elliot sover. Han brukar ju inte sova på dagarna mer, men idag behövs det. 


3 kommentarer:

  1. Hej! Har du varit på rådgivning med matheo? Jag är lite nyfiken på hans vikt och längd. Jag har en pojke i hans ålder. Kul och jämföra lite :).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej. Vi har inte varit till rådgivning ännu. Jag ringde dit först denna veckan, så först i mitten av mars slipper vi dit. Matheo kommer att vara nästan 9 månader då, men jag skriver ett inlägg när vi varit dit :)

      Radera
  2. Tack så mycket för svaret! :).

    SvaraRadera