måndag 24 februari 2014

Att det ska vara så svårt...

...att få nån sömn här i huset. Jag tänkte aldrig somna ikväll för det var för varmt och obekvämt. Det känns som om jag har vaknat varannan minut hela natten, och bara vänt mig omkring för att försöka få ordentlig sömn. Nu efter att Lennart for till jobb kan jag inte alls somna om. Vad är det för fel på mig? 
Kan ju tillägga att Elliot har sovit hela natten, *applåder*. Men tydligen ska jag vara vaken på nätterna. Jaajaa. Nu fick jag skriva av mig i alla fall, tack för det. 

Vi var till mammas och pappas igår. Hela familjen var ditbjudna på söndagslunch. Och vilken mat! En jättegod köttgryta med mycket sås, potatismos och en sallad med cantaloupe och cashew. Mmm, vattnas i munnen när jag tänker på det. 
Nu ska jag försöka somna om. Jag ska drömma om att en vänlig själ kommer hit och dukar fram frukost åt mig. 


Men snälla nån, knappt hann jag skriva "försöka somna om" innan Matheo vaknade. Jaja då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar