torsdag 24 oktober 2013

Pretty Little Liars

Ni som inte har sett serien Pretty Little Liars bör se den. Bums! Den är så himla spännande och bra. Igår kom äntligen Halloween-avsnittet (visst var det ett Halloweenavsnitt?) efter 1½ månads väntan. Fegis som jag är så kan jag inte se den ensam, utan mer eller mindre tvingar Lennart att se den också. Gårdagens avsnitt var nog ett av dom bästa.
Vill inte spoila ifall någon ännu inte sett avsnittet, men jag visste det! Jag har misstänkt det länge om honom, och jag visste det där om henne. Hur ska man nu kunna vänta till Januari?



//PLL-nörden nr 1.




2 kommentarer:

  1. Försökte mig på fem avsnitt i somras men fick ge mig, det var för tråkigt och oändligt och sen att man får reda på att inget svar på vem A är säsong efter säsong är ju bara för otroligt.
    Förstår att du kan gilla det och tycka att det är spännande eftersom du inte törs se på det ensam.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag är lite feg då det kommer till sånt, gillar mest komedier :) Nu i alla fall vet man vem som är A ;)

      Radera