onsdag 9 oktober 2013

Mjölkproblemet

Jag vet att bloggen är lite halvdöd just nu, och det kommer den förmodligen att vara tills jag är frisk igen. Jag är nu inne på andra dagen med migrän, och förkylningen blir bara värre. Matheo är också fortfarande förkyld, och Elliot har fått hosta. 

Men till nåt lite positivare. Matheos ersättning från apoteket tycks fungera. Han är så mycket nöjdare, och spänner sig knappt alls. Den tog slut i förrgår, och vi hann inte hämta mer innan igår eftermiddag. Det märktes genast att han fått den "gamla" ersättningen igen, för han var extra gnällig till han fick apoteksmjölken igen. Det är så skönt att vi äntligen hittat problemet. Vi ska dock till läkaren ännu för att vara säkra på allergin. 

Kan tillägga att amningen fungerar någorlunda ännu. Det är längesen jag var tvungen att ge flaska på nätterna, så det är skönt att mjölken steg lite. Tur att jag inte gav upp!



3 kommentarer:

  1. Så gulli!! stolt fadder :D <3

    SvaraRadera
  2. ifall du ger mjölkfri ersättning från apoteket skulle ju du också behöva hålla mjölkfri kost i och med att du ammar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet, det är svårt. Har redan minskat på mjölkintaget rejält, men väntar ännu på tid till läkaren så får jag se vad han säger.

      Radera