lördag 5 oktober 2013

Matheos arm

Igår när vi var till fysioterapeuten fick jag goda nyheter. Matheo är bara väldigt spänd bakåt, och är lite svagare på ena sidan. Jag som hade trott det värsta, att något verkligen var fel, och så får man höra att det går att träna bort. Gissa om jag blev glad! Jag fick hem ett papper på olika övningar och så ska vi börja ha honom på mage i en halvtimme per dag. Om två veckor blir det ett nytt besök för att se om det blir bättre.
Det verkar också som om den nya mjölkersättningen fungerar för Matheo. Vi är bara inne på dag tre ännu, men han verkar mycket nöjdare. Och då ska jag tillägga att han har blivit förkyld nu också, men han bara skrattar och är nöjd.

Idag har jag bakat pizza åt oss. Massor med pizza. Det blev ganska mycket över så det får vi mumsa på imorgon kväll. Nu ska vi mysa med godis och film. Ha en fin lördagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar