tisdag 22 oktober 2013

Jag lever nog.

Jamen jag vet, uppdateringen suger. Jag har inte riktigt haft någon motivation till att skriva, men jag kan berätta att vi har haft riktigt bra dagar. Vi har inte gjort så mycket speciellt, men vi har ändå haft det så bra så.
Idag ska jag prova ge Matheo vanlig ersättning. Pratade med dem på barnavdelningen på sjukhuset, och de sa att jag ska ge Nan. Spännande. När han vaknar ska han få en tesked mjölk, och så väntar vi en halvtimme. Då får han 10ml, och efter ytterligare en halvtimme får han en ½dl osv. Om han inte reagerar alls, så får han äntligen börja dricka vanlig ersättning. Det skulle vara skönt. Jag kan också erkänna att jag har druckit rätt så mycket mjölk i helgen, och inte har Matheo haft ont alls.

Det var lite från mig, vi hörs snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar