lördag 21 september 2013

Nu börjas det!

God morgon!
Jag sitter och njuter av morgonkaffet, har just tryckt i mig några skivor bröd med svärmors underbara äppelmos. Jag fick sovmorgon idag, det behövdes efter några veckor med för lite sömn (Lennart får sin sovmorgon imorgon). Jag känner mig fortfarande dåsig men det ändrar säkert snart då jag börjar på här hemma. Först ska jag handla målartejp, och sen börjar jag mäta, tejpa, rita och mäta igen på vardagsrumsväggen. Undrar hur många gånger jag kommer att ge upp. Väggen är rätt lång, och jag har inget tålamod överhuvudtaget, haha. Men vi bestämde oss för att göra väggen randig i alla fall. Det kommer att bli så fint!
Hoppas ni har en bra lördag!



Jag och gulleponken igår, som blev helt allvarlig när kameran slogs på. Annars busade han runt som vanligt, och kunde knappt sitta still.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar