onsdag 11 september 2013

Inredning

Äntligen börjar förkylningen gå åt rätt håll. Ovanligt tidigt, jag brukar vara förkyld över en vecka. Men detta är första dagen helt feberfri, så det verkar ju lovande.
Ikväll bestämde jag mig för att Matheo skulle somna i vagnen. Han har aldrig gjort det förut, han börjar gråta nästan direkt man lägger ner honom i den. Att gå på vagnpromenad med honom kan jag bara glömma, det skulle aldrig gå! Men idag somnade han i vagnen för första gången. Kanske finns det hopp trots allt.










Jag ska strax sätta mig ner med en kopp varm saft och börja planera vårt vardagsrum. Det behövs förändring, och det snabbt! Redan börjar en massa idéer ta form i skallen, så förhoppningsvis blir detta bra. Jag har sagt det förr, och jag säger det igen: det är svårt att inreda detta hus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar